Author Chapter 109 (D-Frag!)
Avatar
No spiky hair on this fellow
Avatar
It's back!
Avatar
Holy fuck this is going to be wonderful
Avatar
What a nice surprise, new chapter!! Yay, thanks!
Avatar
YES! Thank you! Finally Kazama dad makes an appearance... and his hair is smooth..?
Avatar
Funabori is upping her game.
Avatar
"Do you know those people?" That is probably more accurate title for this manga.
Avatar
Oh god lol. Can't wait to see if the father is normal.
Avatar
LMAO xddd
Avatar
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Oh god that joke has been a long time coming.
Avatar
Its a normal hair!!!
Avatar
Oh shit, the dad!
Avatar
I forgot there's supposed to be a dad in the house! lol!
Avatar
father for now looks extremely normal but lets see what he is in future chapters.
Avatar
This gonna be good lmao
Avatar
So the hair gene must be from mom's side.
Avatar
We finally get a chapter after so long and its KAZAMAS FRICKING DAD LMFAOOOOOOOOOOOO I CANT TAKE IT
Avatar
Funabori too OP please nerf Takao stands no chance!
Avatar
that phone call was epic 🤣
Avatar
i'm laughing hard when his dad really coming to the house