Author MangaDex Valentine's Poll Results!
Kafka OP
Public Relations
Avatar
Kafka OP
Thank y'all for participating in our first annual(?) OTP poll!
Who's taste do you align with more?

OTP Rankings!


Best Taste Ranking (lol)


And the most important for last... best 5tobun!


For ease of clicking, here's all picks listed per Staff (with links for each manga):

Teasday


Ixlone


Lymus


Woulez


Zephyrus


Daviot


BraveDude8


Plykiya


Kafka


Hope you had fun, we sure did (some of us more than others, lol)
-Kafka
Last edited 1 mo ago by Kafka.
Plykiya
Public Relations
Avatar
I WON THE BL CATEGORY AS EXPECTED
BOYS SHOULD DATE BOYS AND BOYS SHOULD DRESS LIKE GIRLS WOOOOO

just ignore the fact that ix had 3 picks and I had 7 but I was only 1200 votes ahead of him... definitely doesn't mean I basically have the worst taste among staff....
Kafka OP
Public Relations
Avatar
Kafka OP
How did I lost with 2 CHOICES ON THAT CATEGORY AHHHHH @Plykiya 😒
Teasday
Developer
Avatar
Technically I picked two for gyaru because I didn't want Manbagi to be left out so frankly I don't deserve those 554 extra votes

Doesn't affect my ranking though lel
Avatar
hmmmmm
Avatar
You might not have won for best taste, Kafka, but for your picks in Best Platonic Friendship, Best Gyaru, and Best Parent you are the winner in my heart.
Avatar
Pfffh
Zephyrus
Forum Moderator
Avatar
I picked a lot of old school stuff. I see that Garaa and Naruto came pretty close to being *the* BFFs of all time! If you didn't vote for the two boys who bonded over having demons in their stomachs, then I don't know what to say to you. :v
ixlone
Administrator
Avatar
I only got low votes cos I only put a few options in the poll!
Avatar
Teasday has suprisingly good taste.

Also miku better than the other 4 combined confirmed.
Avatar
I can't believe Gendo would lose like this. I was really emotionally invested in that vote.
Avatar
What an odd collection of categories to have contributed "best votes" to: Gyaru, Parent and Interspecies OTP. 🤔
Avatar
I was tempted to vote for "the one that wins and ends that misery" but in the end my L O Y A L T Y won out.
Teasday
Developer
Avatar
@Nozomi Just random stuff that popped to my mind and nobody suggested anything better lol
Avatar
This site ain't called Mikudex for nothing.
Avatar
>Kafka
Gasp, and here I thought there's only that horny Kizuna in PR.

Also, NAGATORO IS NOT A GYARU FFS!! She's just tanned, her blondy fried is, but not her. REEEE.

..And the fact that people chose Naruto kinda rubs me in the wrong way. I mean, it's Naruto, come on, I'd get behind One Piece, but this, nanka。。。

@twinklecake
I'm honestly dissatisfied that not a lot of people chose him, I mean, are they traumatized, or there's not much people that watched Eva around here? I... I don't want to think that this might be the case.
Avatar
@Teasday Just random stuff that popped to my mind and nobody suggested anything better lol


Actually I was referring to some of the things I voted for! Looks like we were on the same page regarding those "random stuff poppings" ....
Last edited 1 mo ago by Nozomi.
Avatar
Best Gyaru was by far the most difficult choice in this poll, and the fact that Kaizaki x Hishiron didn't win was the most disappointing result.
Avatar
>Kitagawa won best gyaru
and all is right.
Best father was a very close choice for me and the results show that too, I'm happy enough either way.
Don't agree with Tadano X Kimi as best OTP, That girl is not just cute is better for me. But it's fine.
BL should have gone to Prunus Girl or Kaname.
Don't care about GL
I don't see how Hitori Bocchi is in the GL category while Horimiya had the subtext category while it's confirmed to be a thing in Horimiya while it's barely even subtext in Hitori Bocchi.
I knew that people reading 5toubun have shit taste and Miku would win among that 5, more surprises that Ichika didn't come last.
Avatar
I'm not familiar with those characters.
no wonder I lost all category haha.