Author Chapter 4 (Fantasy Bishoujo Juniku Ojisan to)
Avatar
Art is wonderful. However I must out of habit point out a goof on page 12. While it is physically possible, unless you really really tried you can't really bend your index finger like that (into an "L" shape).

😀
Avatar
kldjajkdkslkds lmaooooooo bandits and he just walked off looking like THAT, i'm dying

thank you very much for the update~
Avatar
Like in the old saying...
A remarkable female beauty always brings trouble to her surrounds.
Avatar
Light speed release!
Avatar
This is technically straight but this has some of the gayest energy I've ever seen
Avatar
@monkey123 Well it IS a common trope after all. If it doesn't go rape, it will get close and the other guy will beat them all half to death.
Avatar
That dress looks lovely on her.

No I'm not going to question it.
Avatar
> What do you plan on doing when disaster strikes?!
> You'll be there for me when that time comes, Right?!

If this isn't true love, Idk what it is lol
Avatar
why the fuck did he have a dress in his house
was he legit closet trans

i like how "troublemaker" just sounds like itll make him an asshole but in reality hes a menace to society because wherever he goes disasters will happen
Avatar
Finally, a good new gender bender
Dem japan!!!!
Avatar
I can only imagine how many genres does this fall under
Avatar
> What do you plan on doing when disaster strikes?!
> You'll be there for me when that time comes, Right?!

bro ..
Avatar
@Kampfarsch "why the fuck did he have a dress in his house
was he legit closet trans"


Well, first off, that'd only indicate cross-dressing tendencies or hobbies (something which, when actually sharing any association with sexuality at all, is associated with gays [via drag queens, whom, while not necessarily gay, are closely associated with gay culture] than with transgender individuals). That's just me nitpicking broader misperceptions, however- it doesn't really negate the validity of your hypothesis in any way.

On the other hand, being trans in no way explains having a dress and blouse several sizes smaller than your current body shape [after all, regardless of what motivations lead you to fancy a certain style of clothing, you're going to want something that fits you], so that does kinda put a cramp into that theory. Which, of course, makes the entire thing really creepy to think about. I've decided to just assume that the ditzy, psychopathic Goddess left some random clothing in the skill-created house for them. Any other interpretation is just.. worrisome.

@Avatar Isn't it normal for men to have one or two dresses?
Skirts make for excellent loungewear, no reason to judge someone for having one on hand. While I'm not sure dresses are comfortable enough to be worth the hassle, at least you have drag queen aspects (or just "having laughs when drinking with friends") to give them a comprehensible utility. Having an undersized dress with full accessories, though- that's a bit harder to make sense of. :P
Last edited 7 mo ago by Thoughtgap.
Avatar
@Aishdoll "Finally, a good new gender bender"
Putting aside comedies with no real dramatic elements at all [eg, Ranma], do you have any gender benders you'd recommend?

@cullinaire However I must out of habit point out a goof on page 12. While it is physically possible, unless you really really tried you can't really bend your index finger like that (into an "L" shape).

You mean the straight joints? Yeah, not something a normal person could do. At least, from what I can see, testing it, it seems as though you'd wear out the joint before managing to train your fingers into the position. That said, it can be explained as a genetic trait. I mean, probably an artist flop, sure. But for now, let's just accept it as canon that he has overly manipulable joints. ^.^
Last edited 7 mo ago by Thoughtgap.
Avatar
@Thoughtgap Kanojo Ni Naru hi and it's spin off are the two best GB ever made, hell I'd say it's one of the best and most mature romance in manga itself.
Avatar
@Thoughtgap
Let's see... I have :
1.Onii chan is done for
2.Only sense Online
3.Kenja no Deshi wo Nanoru Kenja
4.Nozomu Nozomi
5.Tensei Kyuuketsuki-san wa Ohirune ga Shitai
Only that for now, too much gender ben I have'd read. for number 2,3, and 5 I was read it in Light novel, I only read a little chapter on manga
Avatar
Hmm, robot anime with finger snapping. Probably Giant Robo
Avatar
Gahd, first village and it's already being burnt down to the ground..

Reminds me of Minecraft.

And.. why dafuq does he have that outfit in his apartment? lol.
Srsly love this duo.

And Tachibana's just too cute.
Avatar
Should I ask why he owns a girls dress ? Even with girl shoes.
Peerless Beauty is probably bad to have around bandits lol. Combinded with troublemaker.
Last edited 3 mo ago by Velsy.
Avatar
Lol, nice one, author, great way of adding a plot device so events can keep occurring.