Lluna Plena no Fansub

Joined
Jun 5, 2019
Messages
2
Hey, dumb questions but what country have that flag, i genuinely am interested to know.
 
Joined
Mar 20, 2018
Messages
10
This is not the flag of a Country, is a flag related to Catalonia (Catalunya) and is a symbol you can find in different places related to Catalan culture (language, history, etc.), for instance Balearic Islands (Mallorc,a Eivissa), País Valencià, Perpinyà...
 
Joined
Jan 19, 2020
Messages
3
ui hehe quina sorpresa l'altre dia quan em vaig trobar una senyera per aquí... crec que ara deu fer uns 8 anys que vaig descobrir lpnf i vaig estar llegint al vostre blog durant força temps... ara ja fa uns quants anys que no llegeixo gaire manga ni miro animes però m'ha fet molta il·lusió tornar a trobar-vos i veure que encara esteu actius, i sembla ser que amb més força que mai! Moltes gràcies per tota la feina i esforç durant tots aquests anys i per totes les traduccions de gran qualitat que ens heu portat!! Molta força i ànims, que ho feu molt bé!! 😘😘
 
Joined
Mar 20, 2018
Messages
10
Moltes gràcies! Sempre és agradable llegir missatges d'ànim i agraïment ^^ Si ens segueixes per aquí a Mangadex hi penjam tots els projectes manga ;) Saluut! 🤩
 

Users who are viewing this thread

Top